Nagrađeni najbolji novinarski radovi za kampanju „Stop švercu“
Dodjelom nagrada za najbolji novinski članak ili TV prilog koji se bavi problemom crnog tržišta duhanskih proizvoda u BiH, završena je kampanja “Stop švercu” koju zajednički organiziraju Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) i Udruženje ekonomista RS SWOT.
Direktor UIO Zoran Tegeltija prvu nagradu uručio je Svjetlani Šurlan iz Bloomberg-a, čiji je članak na analitičan način posebno istakao važnost suzbijanja crnog tržišta cigareta i doprinjeo podizanju svijesti javnosti o ovom problemu.
Drugu nagradu dobili su: Dejan Tovilović (Capital.ba), Dino Bezdrob (Klix.ba), Kristina Sekerez (ATV) i Enisa Aletić (Nova BH). Njihovi članci i TV prilozi su svojim kvalitetom i objektivnošću značajno doprinjeli kampanji, pružajući detaljne informacije i analize o uticaju šverca cigareta na ekonomiju i društvo.
Mediji su važna karika u lancu borbe protiv crnog tržišta duhana, te su rezultati iz godine u godinu sve vidljiviji. Bosna i Hercegovina ove godine očekuje oko milijardu KM prihoda od akciza na duhan iz kojih će se finansirati svi nivoi vlasti u zemlji.