Poštovani porezni obveznici,
obavještavamo vas da je u decembru 2023. godine i u januaru 2024. godine u Upravi za indirektno oporezivanje zaprimljen veliki broj zahtjeva za ispunjenje uvjeta za predaju PDV prijave za mjesec januar 2024. godine ovjerene kvalificiranom elektronskom potvrdom. Budući da je neposredno pred istek roka pristigao ogroman broj zahtjeva sa pratećom dokumentacijom (Ugovor o korištenju IT sistema za e-poslovanje sa UIO, prijava zastupnika kao i zahtjev za izdavanje kvalificirane elektronske potvrde), došlo je do velikog zagušenja prilikom obrade pristiglih zahtjeva od strane zaposlenika UIO u svim regionalnim centrima. Ovo je dovelo i do zastoja prilikom izdavanja kvalificiranih elektronskih potvrda u svim regionalnim centrima i zbog toga dolazi i do kašnjenja kreiranja uplatnica i uručenja kvalificiranih elektronskih potvrda licima koja su već podnijela zahtjev.
Ukoliko ste pomenute zahtjeve sa pratećom dokumentacijom već predali u UIO obavještavamo vas da ste ispunili svoju obavezu, a službenici Uprave će vas kontaktirati čim vaš predmet bude u obradi. U tom smislu nije potrebno da dodatno telefonski pozivate brojeve u Upravi za indirektno oporezivanje interesujući se za stanje predmeta. Svi oni obveznici koji su uredno i na vrijeme podnijeli zahtjeve sa pratećom dokumentacijom, a koji iz opravdanih razloga ne dobiju od UIO kvalificiranu elektronsku potvrdu, moći će PDV prijavu za mjesec januar 2024. godine predati u Upravu za indirektno oporezivanje na način kako su to radili i do sada (username i password).
Svo ostali obveznici koji su regulirali elektronsko poslovanje sa UIO i već imaju elektronsku kvalificiranu potvrdu PDV prijavu za mjesec januar 2024. godine predaju u UIO ovjerenu na novi način.
Upućujemo zadnji apel svim onim obveznicima koji još uvijek nisu, da hitno, a najkasnije do 31.01.2024. godine predaju u UIO Ugovor o korištenju IT sistema za e-poslovanje sa UIO, prijavu zastupnika kao i zahtjev za izdavanje kvalificirane elektronske potvrde.
S poštovanjem.